05 June 2011

~Contengan Jalanan : Hlovate~


"The man who decided to change on the 12th hour dies on the 11th."


Contengan Jalanan
----------------------------------------------

Aku baca novel baru setelah Andrea Hitara aku khatam. Dah selamat dipinjam Zue lagi bawok balik Kemamang. Kan aku berjaya transform ko jadi ulat buku. Hahahaha.

Novel baru oleh Hlovate yang aku mula jjatuh cinta selepas karya aA+bB dan Tunas.



Dalam novel, watak si Fend pening pasal ayat di atas. Sekarang, dengan aku sekali tersampuk terngiang2 ayat 1001 makna tu.


4 comments:

ctZue said...

dah berkawan dgn cikgu yg ulat buku, aku pon jadi ulat buku..hikhik

Teacher Hafizah said...

khatam dah ke?

ctZue said...

lom lagi..nnt dah khatam aku mintak buku lain eh..hehe

Teacher Hafizah said...

aku rasa aku patut beli 2 novel la hari tu. hahahaha