05 June 2011

~Bundle! Bundle!~

Last Saturday morning: girls' day out!


OTTO Bundle, Nagasari

Dulu aku hasut Dayah dengan adik dia. Sabtu lepas aku angkut Emon, Liz, Zue dan Angah plak g ushar budle kat Nagasari. 1st time aku datang situ ada banyak beg. Ramai betoi orang kerumun kat kaunter sebab depa longgok beg. 1 beg RM10! Patut la ramai berebut.

Emon dengan Liz dapat beg cantik2. Ada 1 beg Gucci! Tah berapa beg depa borong ek. Hahaha. Sempat plak depa p berebut beg dengan orang ramai2 tu. Aku wondering sapa punya la beg cantik2 dalam 1 bakul ni. Skali depa punya! Penuh bakul! :P

Zue pening tengok banyak sangat. Tak tau nak pilih mana. Padahal dia pening lupa tinggal henset kat mana :P Takpa, seluar ko dapat tu lawa!

Aku plak siap kena cakar harimau dengan pompuan mana tah. Gila tahap berebut dia. Laju siot! Ni pun 1st time jadi kat bundle. Ko ado? Citer dia cenggini:

Ada 1 masa tu, pekerja nak sangkut 3 hangers baju baru depan mata aku. Biasa la bila depa nampak baju makin reda, depa kuarkan baju2 baru. Ni kira nak dapat untung depan mata ye! Aku pun sua tangan nak ambil tengok la baju tu pas kak tu blah. Sekali ada 1 tangan agak tembam la baik punya cakar tangan aku sebab nak rembat baju2 tadi. Laju giler rembatan dia. Dia dapat 2 baju. 1 dia amik kot 1 lagi tak jadi amik sebab ada warna yang rosak skit kat baju tu. Baju rosak tu cantik. Aku belek pas dia letak balik la. Aku dapat 1 blouse-T putih. Panas hati punya pasai kena cakaq, saje je aku angkat baju tu lama2 tayang kat dia. Huahahaha. Kwang asam kau! Ok le aku dapat 1 hang dapat 1. Lagipun hang tak muat kot kalau amik baju yang aku dapat tu :P

2 comments:

ctZue said...

memang puas hati la hg pijah..borong sakan..heee..jeles!

fiza_noor said...

hehehe