17 January 2011

~Mesin jahit, bila saya boleh dapat awak?~


Saya rasa nak beli mesin jahit.
Dah lama pendam tapi tak tunaikan.
Agak2 dah lama macam ni skill menjahit makin tumpul tak?
Jahit, saya ok, potong kain saya malas.
Macamana tu? :P

6 comments:

ctZue said...

aku nak belajaq jahit baju kurung.Ajaq aku.. :)

fyna said...

u pandai jahit meh? jelesnyeeeeeeeeeeeeee =(

fiza_sensei said...

zue: dah lama tak jahit. asyik berebut mesin ngan mak. maleh la den.
fyna: bleh skit2 jer. lama dah x asah skil ni. tu tringat tu.

Wahida Shukeri said...

mai umah wahida..mesin jahit x pakai2 pun...

fiza_sensei said...

hehe. dekat sgt le wahida oi nak p perlis nun

Shaofie said...

jemput join segmen di blog. mudah je. blog review.

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html