18 January 2011

Gila cotton, gila Dean Supernatural?

Saya makin gila cotton! Cotton candy? Yang tu pun dah lama aku jatuh cinta. Ni bukan citer cotton candy la. Ni kain cotton. Bila kerja bermula waktu tengah hari dan tamat waktu petang, apa lagi yang paling selesa dalam erti kata baju-perlu-formal-bukan-stok-g-mall kalau bukan berasaskan cotton/kapas. Gula kapas tak tahan panas plak ek? Argh. Saya amat, amat, amat tensyen bila tengok kain cotton cantik2 tapi harga mahal2. Nasib baik bukan jenis kena upah jahit baju sebab saya amat beruntung jadi anak tukang jahit. Dan...teringat mesin jahit lagi....ape daa.
Maka, jika 'terbeli' kain lagi, wajiblah ia dari jenis cotton, bukan sunat atau harus. Bunga kecik2, warna ceria2...kan cantik! Suka.
Eh, viscose pun ok gak kan. Sejukkkkk!


Sapa tengok Supernatural ni? Dean aku ni jadi gila plak dah.

2 comments:

ctZue said...

dean gila?? rugi aku xtengok sbb tdoq awai..huhu

fiza_sensei said...

ada setan betina sekoq tu, bila dia touch, org jd giler. lg bnyk hormon gila tu lg sedap dia nak mkn. tp aku pelik setan2 org putih ni lawa2 plak depa cari no.