03 July 2010

~Malam ni ramai marah Brazil~

Macam pelik jer Brazil kuar dah. Sila balik bilik kemas baju balik Brazil. Belanda menang!!! Sapa pilih pilih oren tu suka la tuh. Apa aku tengok game ni macam game budak rebut bola dari kaki ke kaki? Tendang2, pijak pun ada. Wah! Jatuh skit, tergolek lebih. Brazil tensyen jer main, bukan anda jagoh ke? Bleh plak kalah ye. Dulu aku suka sokong Brazil.Tapi, tengok game tadi~ mmmmm, apala korang buat kan? Ada peluang, tapi tak masuk2 pun. Dutch: memang diorang terer tanduk2 bola ker? Kepala besi btoi! Game diorang sebelum ni pun aku macam dah minat.Pandai diorang control game. Skali game lawan ngan Brazil pun diorang yang control, hebat la. Brazil macam sakit jiwa jer melayan Belanda?




Aku takde Astro. Tengok TV1 jer. Sebab tu lambat respon.

2 comments:

humaira said...

BRAZIL bg peluang je sbnar nye 2....
stilll xleh nkkkkk terimaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

eizy_noor_izza said...

ye ke maira?
geram je tngk game semalam! tah hape2 jer