26 June 2010

~Persiapan Hari Terbuka. Dan oh sebelum lupa, sila komen. Saya dah ubah setting~

Argh. Malas la nak sambung citer BTN hari 4 dan 5. Hari ke-4 LDK jugak. Hari ke-5 ada senam 1 Malaysia kul6.30 pagi. Pastu ada test. Alhamdulillah.

Oh, semua tu cerita lepas. Past tense.


Esok ada Hari Terbuka kat sekolah. Report Card Day. Pastu ada jualan koperasi. Macam hari kantin masa kita sekolah dulu la. Pengetua dah warning, cikgu2 tak dibekalkan makan dan minum kali ni. Nak save budget kan~ (again). Then, Pengetua warning tak boleh seludup keluar g makan kat Najath (kedai mamak paling glemer di Taman Ehsan! Hahahaha!) So, jangan risau ye kawan2, esok kita ada banyak makanan. Lab assistant kata nak bukak gerai yong tau fu. Pastu ada jualan nasi ayam AYAMAS. Tu tak masuk gerai anak murid lagi. Kenyang le kome semua!

Woi, aku rotate jaga kelas mana esok? Lupa plak tadi nak usyar jadual bertugas pas lekat penunjuk arah pagi tadi. Pengetua tegur,

"Wat pe Pjah?''
"Lekat arrow.''


CHECKLIST esok:

1) No. giliran untuk parents Form 1 - DONE
2) Senarai nama kedatangan pelajar dan parents Form 1 - HALF DONE. Belum print!
3) Pnunjuk arah - DONE
4) Nama kelas di setiap pintu kelas - NOT YET. Esok pagi2 buta kena lekat.


Esok pakai wedges Vinci baru beli semalam. Huhu. Suka!


p/s: Wahai rakan blogger, sila try comment. Saya nak tau sudah boleh comment ke belum sebab dah berapa kes tak boleh comment. Sekarang saya wat pop-up comment! TQ

2 comments:

semut lelabah said...

best juge ek jaduik cikgu..

yes saya komen.. boleh alhamdulillah..

Teacher Hafizah said...

ok. tq. lega *__^