06 March 2010

~Tengah download Adobe Photoshop sambil tengok citer Dalil Cinta~

Petang tadi ke HKL tengok sepupu aku kat wad 23. Kerap btol dia masuk wad. Dulu denggi. Kali ni kurang garam plak. Aku p tadi dah masuk botol ke-4 masuk air sodium chloride. Telam garam bebanyak la pas ni....

Balik, singgah JJ cari makan. Lapar!

''Nasi goreng cili padi 1. Tambah telur mata separuh masak.''

Giler makan telur goreng je. Kolestrol naik mencanak2 pe. Ari tu check ok je paras kolestrol. Tapi tu bile tahun ek? Rasanya last two year la :P

Pastu, I perah beli susu Dutch Lady lagi! Sedapnyaaaaaa susu ^.^

Aku tengah download Adobe Photoshop CS3 ni. Memandangkan DSLR hanya igauan indah yang belum dirialisasikan lagi, aku TERPAKSA la edit gambor guna lappy ni. Sebelum ni aku edit guna Photoscape. Nak try Photoshop plak. Macam best skit la dari Photoscape aku nih.

Hobi tangkap orang gambar semakin menjadi2. Digicam sentiasa ada dalam handbag. So, bila teruja skit (teruja?) AUTOMATIK camera kuar. Kamera kuar je, automatik aku TERUJA! Ha, macam tu la perumpamaannya. Syok ambil gambaq orang, edit. Bagi blur!

Iklan: tengok DALIL CINTA kat TV3. Cepat!!!!

K. Aku nak layan citer sat. Cari ilham sat. Jiwang2! Awwwww :P

No comments: