05 March 2010

~No Tittle~

Sedap btoi tido semalam. Sesedap gulai kari ikan keli mak aku kat kampong. Huish! Semalam, aku gagahkan diri nak tengok gak citer Penunggu Gunung Raya tu. Tapi yang aku ingat, aku tengok sampai part si Fauziah Gaus tu dah sedar diri dari nak bunuh kawan dia tuh. Bukan kawan sebenarnya. Abang or adik dia sebab depa sebenarnya adik-beradik. Pastu, aku tak tau dah pe jadi. Tido itu lebih indah. FB ke mana blog ke mana. Aku tido dengan internet tak off. Terjaga kul 3 lebih sebab rasa muka panas (laptop betul2 depan muka aku). Haba weh, haba! Bangun, tengok FB (sempat!) , off, tido.
Semalam ingat nak g skolah awal pagi ni. Rasa malas plak awal2 ke sekolah last day of da week ni. So, aku nak pegi pas zohor je. Sekarang, breakfast (kul 11.18am kira breakfast lagi x?) dengan susu Dutch Lady dan Lite Cream Crackers. Sedap!

No comments: