13 November 2009

~~selamat hari jumaat~~

Minggu ni, aku buat keje disiplin. Nak siapkan dan kalau boleh trus je antar Isnin depan. Pastu nak menuntut ilmu daripada Penyelaras Ting.1 sebab aku bakal pegang jawatan tu next year. Next week gak aku nak me'riso' borang2 penting LADAP. Before aku lupa, kena bagi senarai AJK LADAP next year sebab ada perubahan dalam AJK. Ada penambahan guru cemerlang, guru kaunselor....
Hari ni hari Jumaat! Last working day for this week. Ramai suka ni. Hehehe. Nak Pegi awal skit ari ni. Dah jamji nak g lunch dengan Kak Ida. Next year tak boleh dah. Kak Ida dah pindah! T_T
Esok!!!!
Ha, best ni. Aku kan suka jalan2 ni. Macam dah plan semalam, aku, Kak Nolie, Zati (tah sapa lagi nak ikut pun bleh) nak g Jalan TAR dan SOGO nak cari barang untuk door gifts hi-tea nanti. Hi-tea combined le.....Tak leh wat le apa kami plan mula2 dulu. Tapi aktiviti kami untuk cikgu2 petang tetap on! Itu yang penting ye. Apa ingat cikgu2 petang tak boleh wat something happening ke? Tolong skit! Huh!
Pastu, selain door gifts, kami nak wat present exchange. Best! Sapa mau join????

2 comments:

hayad said...

baru baca entry hang sume. gile jugak jawatan2 yg hg pgg nih. penyelaras ting 1 nye, SU LADAP lg. sek aku sume tu cikgu2 senior pgg.

fiza_sensei said...

setahu aku su ladap tu senior je pgg kat ngri2 lain except selangor ni. mmg mcm giler jawatan tapi tu realitinyer