11 November 2009

~baru!panas dari ladang!~

Semalam Kak Ida MC sebab g check up baby kat hospital. Dan yang penting.....Kak Ida dapat tukar ke Kundang. Waaaa! Ilang mak kutu, ilang ketua port luck...
Tadi Kak Ida g sekolah. Ada yang nangis. Kak Nolie la start, pastu Kak Elly. Aku ngan Lydia maintain lagi. aku dah cakap, jangan nangis depan aku sebab aku SENANG (ye, senang sangat!) nangis T_T.
Kak Siti dok pikir2 sapa nak kena ganti Kak Ida jadi Penyelaras Ting.1. Pikir dari semalam tak tau nak bagi kat sapa. Pastu Kak Mas cakap tugas penyelaras tu aku le kena amik. Aku ganti Kak Ida, Kak Mas tarik tugas disiplin bagi kat cikgu lain. Banyak keje gak, rasanya lebih kurang je banyak keje dengan jadi penyelaras disiplin skarang. LADAP setakat ni Kak Mas kata pegang dulu sebab aku dah jadi JU daerah. Hai....Kak Mas, tolong le pujuk pengetua tukar kat cikgu lain. SU LADAP tu patut Ketua Bidang starting next year. Pengetua je tak mau tukar suh aku sambung gak. Ye la, saya yang menurut perintah -_-'
So, next year, jawatan yang aku pegang (wajib pegang):
1) tokeySU LADAP (again...)
2) Penyelaras Tingkatan 1

Huhuhu.

Keje penyelaras akan bermula cuti sekolah ni...streaming pelajar Ting.1 dan Peralihan 2010!

Waaaa.....LADAP gue!

Kena riso borang2 yang nak guna next year. Borang profil guru nak guna masa 1st meeting untuk sesi 2010. Kena antar borang ke bilik riso minggu ni.

No comments: