11 November 2009

~baik punya perli dalam meeting~


Kerja perlu siap sebelum Jumaat ni:

1) Laporan Disiplin Sesi Petang 2009
2) Surat buang Tang PC

Tadi dapat tugasan baru. Kena siapkan laporan disiplin. Aku memang amik minit tiap2 meeting. So, takde la problem nak wat laporan tu. Rujuk minit aku, rujuk surat gantung & buang, insyaallah boleh siap cepat je.

Ingat nak prepare bahan2 untuk LADAP next year. Next week la ni baru boleh start. Sambung lagi la keje aku tahun ni ke next year sebab tak dapat tukar T_T.

Tadi ada refleksi terakhir untuk 2009. Banyak peringatan la. Apa kena buat before cuti. Meja semua kena clear or pengetua akan buang semua yang tinggal. So, tanggung sendiri le kalau next year ada barang yang hilang. Meeting pertama untuk sesi 2010 mula 28/12/2009.

Tadi pengetua bleh teringat nak cari aku plak. Masa syok2 cakap tu dia cari, "Mana Fizah. Saya baca dalam FB dia sedih tak dapat pindah. Nak dok bawah ketiak mak dia la tu." Waaaa, puan. Cian saya. Siap cakap tahniah aku tak dapat tukar tu yang tak tahan tu. Hehehehe. Puan pengetua aku -_-'

Ari ni aku wat keje2 disiplin je ni. Update fail penalti. Penalti 1 Jujur je yang terusik ari ni. Tu pun nak termuntah dah tulis :P Pastu, cari fail rekod buang-gantung 2009 untuk buat laporan disiplin. Kak Mas kata wat je la 3 copies. Ok boss! Baik kan aku? Hehehehe.

No comments: