05 September 2009

Pencarian Yang Sangat Blur. Lalalalala

Mula di sini

terus ke sini

lalu sini plak

masuk jalan ni

ni driver hari ni
(muka ceria habis pas kena komen kat gambar2 before this)


penumpang yang ceria coz tak payah driver ari ni


sebenarnya nak ke sini jer
.
.
.
.
.
.
V



Hahaha.
Penat scroll kan.
Nak cari barang untuk masak hidangan berbuka.
Dah tak tau nak makan apa,
so decide nak masak apa2 je selain dari nasi je.
Hebat!
Sebab tak berbuka dengan nasi as usual.
1st time aku mai cini pas tukar bangunan baru (masalahnya baru ke?).
Baru la bagi aku, last year aku p bangunan lama kat sebelah tu.


Terkial2 aku cari barang.
Memang blur abis la.
Last2 aku ikut je bontot Ida macam budak 3 tahun ikut bontot mak pegi pasar.
(-_-")


Ni la barang2 yang dibeli hari ini.
So, tahu kan apa kami nak masak hari ni?
Ye, LAKSA!
Best wo!
(^_^)
So, bye la.
Aku nak sambung menikmati laksa tadi.
Sedap hingga menjilat siku dan lutut.

No comments: