06 September 2009

Telinga Layan Radio, Otak Pikir Kursus

Mendengar carta di Hot.FM. Faizal Tahir jadi jemputan. Memang klakar la. Aku suka suara dia. Sedap! Suara jantan tulen. Hahaha. Tapi betulkah dia pegi ke konti pakai kain pelikat dari surau tadi? Hahaha. So, cute la. Slamber la kalau btol dia dia buat.

Nama anak dia pun cute. Zidane. Kalau sebutan yang betul dalam Bahasa Arab - Zaidane. Maksudnya, berlipat kali ganda. Baru aku tau! (Tu la, dulu tak belajar Bahasa Arab sapa suh?

Enough about him! Tu intro je sebab aku tengah dengar radio ni. Slalu pagi2 ahad ni aku dah tengok tv dah. Tengok kartun dah. Bagus weh tengok kartun. Release tension, belajar BI.

Ari ni nak buat apa tah. Kata nak kuar cari installer SPSS. Tanya kawan2 kat sekolah semua tak de. Yela, program ni bukan slalu orang guna. Aku pun tak penah guna. Dulu masa study, roomate aku guna untuk paper Geog. je. Mana nak cari tah? Aku nak yang murah la a.k.a cetaks rompaks ah (shhhh). Nak yang ori, mahal weh. Nak guna untuk kursus esok. Orang lain sedap2 cuti, aku kena g kursus esok. Malam baru start la kan. Tapi yela, petang mesti dah pegi. Nak check-in hotel lagi.

Apakah boringnya kursus time posa ni? 3 hari dok di hotel, berbuka ok lagi, bayangkan bersahur di hotel. Muka toya tahap Gaban, pastu selenga je nak p turun makan. Kat hostel ok ah. Sapa nak usha, tegur2 ko toya ke tak sebab semua toya! Tak dapat bayangkan sahur dan berbuka di hotel 3 ari tu. 1st experiment experience la ni. Hai kursus, tunggu aku esok. Betul ke hotel tu ek? Kalau yang tu aku tau la, buatnye hotel lain, mampus aku. Aku try call no. yang diorang tulis dalam surat penggilan tu line dia bz manjang.

Goodbye sekolah 4 3 days. Hehehe. Suka ke? 50-50 la.

BENGKEL PELAKSANAAN LATIHAN GURU SECARA SCHOOL BASED GURU SU LDP.
7-10 SEPTEMBER 2009.
HOTEL PUTERA, KL.

No comments: