24 May 2013

~My big, big, big day~

Hari terakhir sesi persekolahan semester 1 dengan pot luck besar2an. Aku teruja gak nak makan macam2, tapi bila teringat baju nikah, baju kawen dll...arghhh! Nasib baik tak lupa daratan. Hehehe.

Hari ni Khamis terakhir aku bergelar CIK sebab Khamis next week hari nikah. Lepas siap tanda semua paper budak, baru masuk mood gabra, takut, seram sejuk, apa lagi perasaan semua gaul dalam juga ada!

Sebelum balik, berguni2 nasihat aku dapat. Paling aku blur depa suh relax, tarik nafas, jangan takut. Ceh, aku ni poyo je ingat nasihat apa. Bila depa kata lagi jangan gelojoh. Ting! Depa cakap pasal tu kesejak mula tadi? Aduh, kakak2ku. Adik buffering lama tak paham2. Merah menyala mula makngah ni malu siot!

Dan, majlis semua belum berlangsung, aku dah dapat hadiah. TQ semua; nasihat, petua, usikan, hadiah. Jadi kenangan nanti2.

Dan lagi, depa dah warning siap sedia bukak skolah nanti. Apa la depa nak usik lagi? Senyum je la tak perlu kata apa2. Hahahaha

No comments: