05 May 2012

~"Jimba2"ing KL~

**Gambar tiada kaitan dengan jalan cerita.**


Orang lain dah tido. Mata ni tak mau pejam plak. Nyamuk banyak weh!


Oh, as stated dalam tajuk, aku sekarang di KL. Sampai petang tadi. Teruk g 'tempat jatuh lagi dikenang'. As usual jugak,aku kan kuat jerit dalam bilik guru. Bukan jerit tak ketahuan tu. Jerit dalam erti kata 'greeting'. Ada ke istilah greeting dalam jeritan?


So happy to see them. Nape Pn.Cheong makin kurus? Dia kata sana makin tak terurus, makin banyak keje. "U mau relief kelas I ke?" Oh, tidak!!!


Sepanjang hampir 1 jam di bilik guru lama aku dulu, boleh buat kesimpulan soalan2 berserta ayat2 penyata yang aku terima berkisar tentang ini:


* U nampak lain.

* Suara makin ceria

* U nampak sangat happy

* Sekolah baru ok?

* Apasal nampak makin bulat?


Paling banyak ayat 1st and last tu la. Nak buat macamana. Ini le hasilnya kalau dekat dengan parents. Asyik dihulur makanan yang bermacam2 dan gayanya masaknya macam anak depa ni seminggu tak makan. Makan weekend je. Mau tau le portionnya banyak mana. Jangan risau. Akan berusaha jadi slim shady se slim dulu. Doakan saya rajin work out.


Wajib tido ni. Esok ada big program!


** Anak murid yang nak jumpa cikgu dia ni akhirnya tak sempat jumpa juga.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: