11 November 2011

~Saya rasa..........~

Saya rasa...............(sila isi tempat kosong)




Angah sms pagi semalam cakap dia dah check semakan eg-tukar. Dia tak dapat pun. Alang2 aku suh check aku punya skali. Sekali lama betoi minah ni check. Kan mask IC je pehal lama bebenor. Pas tu dia kol. Ginjal ni minah ni jarang2 nak kol aku. Banyak sms dgn FB je.

"Woi, Long. Hang dapat tukaq. Aku tak dapat. Huhuhu."

"Biaq btoi!!!!"


Susah mau percaya. G sekolah baru ada masa nak bukak internet, tengok sendiri, baru percaya.

Cikgu yang confident dapat pindah tak dapat pindah pastu siap jeling2 kat aku. Pehal pompuan ni? Rezeki masing2 la. Baru pindah sini 2 tahun sapa nak bagi tukaq. Aku ni dah tahun ke-5 baru dapat le.

"Pasai pa aku tak dapat tukaq? Fizah tu tak kawen lagi pun dapat tukaq. Bukan da apa2 pun bleh tukaq. aku nak ikut laki pasai pa tak dapat?"


Dalam hati aku 'sebab hang PHD sangat kot :P'

1 comment:

ctZue said...

tahniah lalink...emm..dpt perak tu kat belah mana..kalo dapat parit buntaq..syokk la hg..hehe