11 December 2010

~Semua kerana dia yang selalu buat aku gundah gulana~

Rasa tak best plak ari ni. Dah la hari mendung jer. Basuh baju pun tak kering2. Huhu.
Semalam dah best g jalan2. Walau pun jalan2 tu sat jer, drive lagi lama dengan jem sekali. Damn!
Hari ni dah tak best balik.
Kenapa?


Kenapa?


Kenapa?

l

l

l

V

Rasa nyesal plak tak beli heel2 semalam kat Vinci. Ada 50% diskaun plak tu.

Tu je pasalnye ari ni rasa tak best. Tringat heels semalam. Hitam berkilat.

Hitam :mutu, keunggulan.



OK dah. P solat.


2 comments:

ctZue said...

hantu ko fizah..haha..igtkan apa la td..cess..!!
aku pon duk teringat purse yg xdapat2 ni lagi dibeli ni..huu

eizy_noor_izza said...

hahahaha.