13 December 2010

~Jangan cakap tinggi sangat, kang jatuh, teruk~

Kalau pun anda orang yang kaya, duit ringgit berbongkah2; jika anda berada/ pijak kaki dalam kedai 'orang biasa', janganlah mengeluarkan ayat berlagak/sombong/perasan

"Abang tak layan barang murah2 ni. Apa kelas! Seluar jeans kedai macam ni mana ada kualiti."

Sakit hati orang2 lain yang jenis 'orang biasa' ni dengar.

Tapi ayat ke-2 tu yang aku tak tahan...

"Pilih la, nak jeans yang mana satu."

Aik, tadi bukan eksyen sangat ke, apasal suh bini/adik pilih beli jeans kat situ?

2 comments:

A.D.A.M. said...

dia check kocek, macam xde isi je tu. ;p

eizy_noor_izza said...

lain kali check la dulu kan....