05 November 2010

~TERkantoi~

Sungguh geli hati melihat orang meniru gaya kita. Maknanya, ada la sedikit improvement aku sampai ada makhluk Tuhan yang lain nak ikut2 kan. Bagus~~ Chayok! Chayok! Depan2 tak berani nak kata apa2, sekali tengok pic~~ walawei, ada something yang sama la. Hahaha. Takpe. Tiru la, asal ko bahagia. Aku cuba menjadi baik dan sopan nih. Hahaha.

Aku daring?

Daring=DARE

1) berani,nekad
2) menjolok mata
3) terlalu mendedahkan


Ada ke patut??? Bukan semua maksud dare tu ada kat aku. Dah terlepas cakap kat orang lain. Sekali TERkantoi kat aku. Terus tukar statement ''I LIKE!''

Huhu. Tu la. Lain kali jangan ngumpat dalam FB. Kan dah TERkantoi! Aaaa, lagi 1, aku rasa dia cuba menjadi ayu. Keep up the good work babe, k :)

----------------------------------------------------------------------------

Ini shawls baru. Jimat elektik, masa dan tenaga. Tak payah iron :)





No comments: