07 November 2010

~Jom, jom, jom jom.....Jom Heboh TT__TT~

Jem!

Tensyen!!!!

Sebab mak abah aku nak p tengok Jom Heboh petang2, maka terimalah hukuman. Jem! Kan Along dah kata, kalau nak p, p awal2. Tak le jem sangat.

Keluar rumah dalam kul5 petang. Ok lagi. Jem sikit dekat tol Batu Kawan. Jalan2, beli apa patut. Bla, bla, bla~ Nak balik. 'Sure jem teruk' T__T

Nasib baik rumah sepupu aku memang kat area tu. Singgah la rumah dia, solat, lepas hajat. Giler lama aku memendam rasa nak terkucil tadi. Tak rela la aku. Tengok orang beratur masuk toilet macam nak beli tiket bola Kelantan vs N9. Mak aku tak tahan, kena la gak beratur. Setengah jam weh! Setengah jam aku tercongok kat luar toilet tu tunggu mak aku. Pas settle semua, dalam kul 8.10 malam kami gerak. Jem weh! 2 lane jadi 3 lane! Bayangkan dari stadium nak ke tol amik masa 50 minit! Kalau biasa aku rasa tak sampai 10 minit pun.

Berbaloi ke? Kalau saja2 aku nak p, tak dak la weh. Nak kena redah jem, toilet pun susah. Waaaa! Abah, awat la nak p sangat situ? TT__TT


No comments: