07 November 2010

# 03 - A picture of you and your friends


Gambar???

Mesti la banyak kan. Tambah2 dengan teman2 tersayang. BFF macam Paris Hilton punya show tu? Tu bukan BFF la kalau kena cari ikut show, pastu siap ada yang kena buang. Cian kan~

Arghhh! Merepek! Merepek!


Ini Emon. Nama sebenar lain la. Tapi dah lekat nama tu kat dia.


Ini keje sekali dengan aku merangkap my housemate. Aku selalu mention nama dia-Ida.


Ini Kak Nolie. Ni pun aku selalu jugak cakap kat blog ni. Kaki karok dengan husband dia.



Ini geng masa kat USM.




Ni masa Ina (selendang) tu bertunang. Sorang lagi :Ijah. Nama kami sama! Ni kawan sekolah rendah. Still in contact.



Ni masa hari sukan sekolah kat Stadium MPS


Banyak lagi la gambar. Tak muat nak letak semua. Ada lagi gambar kawan2 yang lain. Tapi tak ingat nak cari. Banyak sangat folder. Lain2 jangan marah ye. Aku ingat semua kawan aku walau kadang2 kita ada terasa apa2. Lupa je la ;)

Dan~

Abaikan juga dulu aku skema dan selenga! Hahaha. Menci! Menci!


No comments: