18 November 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 Trailer 2 Official HD


Baru balik daripada menonton Harry Potter And The Deathly Hallows (part 1). Awesome! G tengok lagi sekali pun aku rela. Hahahaha. Hermione cantik sangat. Ron, as usual, penakut dan kalut. Harry, sapa minat tengok Harry Potter takkan tak tau Harry macamana kan? Pergi la tengok. Tak rugi 2 jam lebih aku sejuk dan tahan nak terkencing dalam panggung tu. Aku benci part ular jer coz I hate snake! Lain2, love it!

Tapi tadi ada sorang apek fanatic Harry Potter gamaknya sampai tukar jadi nightmare la tengok ari ni. Tau le ko baca semua novel Harry Potter tu, ikut semua cerita, tapi tak perlu la jerit ''Hagrid!'', ''Snape!'', ''Dumbledore!''. Semua tengah khusyuk tengok skrin, tiba2 dia jerit ''Hagrid!!!'' even masa tu takde pun scene Hagrid. Akak2 kat depan dia dah tahan nak gelak kuat2. Macam2 bunyi ada.


2 comments:

ctZue said...

wa..xsabo nak tgk ni..smlm nk tgk tapi ada midnite jer..huhu..jom teman aku tgk..:P

Teacher Hafizah said...

hehe. lucky me. slalu dah pas 1-2 weeks baru aku dpt tngk. kali ni aku blasah p 1st day. aku tunggu tangled plak ni