01 September 2010

~Model ke photographer?~

Ada banyak gambar outing kat Penang dan Ipoh. Cuma gambar2 tu belum diedit dan diupload sama ada di FB atau di blog ni. Nanti aku akan curi masa buat semua tu.

Tadi dah giler amik gambar makro sebab baru beli macro converter hari Ahad lepas. Semua benda nak snap. Aku upload di FB aku jer.

Outing~

Aku ni modelnya atau jurugambarnya? Sebab aku rasa gambar aku snap lebih kurang sama banyak dengan gambar yang aku posing. Hahaha!









Ha, kan aku kata dah. Aku ni banyak jadi model dari jadi photograper :P

3 comments:

wahida said...

tau xpe fiza...byk muka dia plak..tp xpe, sbb gambar sume cantik..puas hati kan??nanti upload ur macro shots tu ye..

eizy_noor_izza said...

hehe. thanks. nnt fiza upload gmbr2 lain

Anonymous said...

kalo photographer dh jd model,sape lak jd photographer yg amik gmbr nie sume? adakah Mr.....kwangg kwangg kwangggg