31 August 2010

~Merdeka!~

SELAMAT MENYAMBUT
HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA
YANG KE-53

Semoga kenikmatan yang dikecapi berkekalan. Kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi (bagus gak ayat yang diorang selalu guna dalam rancangan Melodi TV3 tu).

Aku dah menyampah dengan berita2 orang buang anak.

BENCI!

Merdeka tak bermaksud kita bebas buat sesuka hati. Merdeka pun kena ada landasan, kalau tak, kita terbabas.

Sambutan merdeka kali ni di bulan Ramadhan. Alhamdullillah. Ada yang 'merdeka SAKAN' malam tadi?
Nanti kita sama2 tengok kat berita ye.

1 comment:

wahida said...

merdeka dulu dan sekarang jauh bezanya..dulu, kita lebih menghargai merdeka sbb mengenang jasa pejuang2 yg gigih mendapatkan kemerdekaan untuk negara kita dr british..tapi skrg lain plak pengertian merdeka...ade yg terlebih merdeka..semoga anak bangsa kita tidak lupa ttg erti kemerdekaan yg sebenar..

selamat hr merdeka fiza!!