16 September 2010

~Kekalkan kelembapan kulit terchenta~

Salam dan hai!

Hari ni dah raya ke berapa ek? Aku tak kira berapa hari raya la. Dah nak balik KL! Uish, balik ke kota batu.

Lupakan itu~

Selasa lepas aku dah menjadi model tak rasmi. Hahaha. Gambarnya? Tungguuuu~~

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Pernah dengar jenama ini? Sebelum ni aku guna Vaseline macam kat atas tu jer-petroleum jelly. Sangat moist. Tambah2 kalau selalu alami bibir kering dan merekah. Masa bulan puasa, bibir aku kering dan pecah2. Bila jadi macam tu, makin rajin la aku guna Vaseline. Dalam 2 hari, insyaallah baik. Vaseline ada produk baru, macam kat bawah tu. Sebab aku percaya tahap simpanan kelembapan kulit oleh Vaseline yang agak lama, aku cuba lotion di bawah. Hasilnya, kulit lembap sepanjang hari. Tap kalau dalam aircond kena kerap sikit la sapu lotion ni. Wangi
tau. Kalau orang tersayang nak cium tangan pun, ''wanginya tangan sayang~''. Senyum lebar korang :)

Try la

Kalau nak lembap lagi, try ni sekali. Memang terbaik kombinasi 2 benda lembap ni. Best sangat.



Olay Total Effects ni ada body butter. Moist la kulit korang.Kulit korang akan nampak berkilat sikit pas dikeringkan. Best!



No comments: