04 August 2010

~Salt Is Garam~

Pagi2 ni tak boleh tido, tetiba aku teringat weekend lepas aku melepak di 1Utama. Dari main belajar main pool hingga ke foosball. Dari usyar ikan kat Rainforest hingga try makanan dia beberapa restoran. Dari yang sedap hingga yang...worse!

Mendapat hadiah belated birthday :) dan beli chopstik comel kaler pink. Chopstik untuk aku yang kurang bijak guna chopstik tapi teringin nak guna jugak.


Kawaii kan chopstik saya! Totally sama macam pic ini.

Petang: nak jugak tengok movie even citer tak berapa best. Partner pada hari itu belum tengok Despicable Me, so aku suggest tengok in 3D. Aku tak kisah ulang citer tu kalau best. But, unfortunately, citer tu lewat malam. Cian plak dia nak balik jauh pastu. So, tengok la citer GARAM. Suka sebab Angelina Jolie berlakon sebab mulut dia sexy hot, dan....dia makin cantik! Tengok, punya le suspen. But, ending....paling tak bleh blah. Ape kes ending macam tu? Sungguh tidak best. Tergantung! Sebab ending yang 'great!' tu aku rasa, wah, berbaloinya tengok citer tu!!! Berbaloi giler! :P




* oooo, dah abis merepek pagi ni!

No comments: