17 August 2010

~Cik Awek, Tolong Jangan Kunyah Makanan Dengan Mengeluarkan Bunyi Yang Kuat~

Semalam tukar layout. Hehehe. Saja nak cakap padahal sah2 orang bleh tengok tukar layout kan. Semalam (tadi le maksudnya. Skarang kan baru kul 5.30 am), aku tertidur di ruang tamu sambil tv tengok aku tidur. Pembaziran btol. Aku tak sedar le bila lena. Jaga je dah kul4.30.

Ni bukan topik utama aku nak post.

--------------------------------------------------------------------------------------

Sari berita penting:

Weh, sapa geng dengan aku? Aku tak boleh dengar orang mengunyah kuat masa makan. Aku terbayang apa ada dalam mulut dia. Kalau adik aku sure aku ketuk dah. Kalau orang lain, takkan nak ketuk gak? Kunyah kuat2 kot le rasa nikmat makan tu lebih kot ye. Aku tak bleh dengar la. Rimas. Kalau boleh memang aku elak pun duduk dengan orang2 macam ni (kalau kat tempat awam le). Kalau geng baik kita a.k.a geng bas sekolah? Wahai perempuan, makan la dengan sopan. Rasa bab lain ko sopan tapi makan bunyi dengan kuat agak kurang sopan gak kan. Aku perempuan pun rasa macam tu, laki rasa apa yek? Slumber je ke kalau awek ke bini ke makan stail tu?

--------------------------------------------------------------------------------------

SELAMAT BERPUASA semua.
Bukan selamat BERPUAS makan masa berbuka nanti :)


2 comments:

saya_arief said...

kuwang sopan bile makan bunyi kuat2..

eizy_noor_izza said...

mmmmmm