14 May 2010

~Selamat Hari Cikgu~

Semangat jer. Hari Ibu tak mau post pe2 pun :P. Hari Ibu aku bergayut ngan mak aku lama giler dari pagi. Anak tak boleh balik T__T.

Hari ni nak bungkus hadiah Hari Guru yang disambut Isnin ni kat skolah aku. Hadiah yang nak dibungkus ni ehsan dari syarikat guaman husband kawan aku. Dapat la RM tuttttt. So, semalam dah g beli hadiah, hari ni dan esok kena bungkus semua 160 pcs hadiah tu. Banyak! Cikgu kat sekolah aku 150++ dengan beberapa cikgu praktikal yang baru masuk last week rasanya.

Esok ada Gotong Royong Perdana. Nak sambut Hari Guru pun cikgu2 kena turun padang kemas kawasan sekolah. Huhu. Terima la hakikat cikgu memang kena wat semua kerja. Dari mengajar sebagai kerja utama, kerani, penyanyi, pelakon, sekarang jadi tukan kebun dan tukang sapu plak. Ni wat aku rindu cikgu2 aku dulu~ Cikgu2 aku yang sporting join semua aktiviti kami bila diajak join.

Esok nak bawak 'baby' jalan2 kat sekolah. Bagi 'baby' exercise skit. Hehehe

No comments: