14 April 2010

~Me love~

Aku gembira saat ini. Senyum selalu. Walaupun kadang2 tertekan dengan anak2 zaman sekarang yang agak 'kurang ajar', tak hormat cikgu, takmau belajar~ tapi kalau aku ingat satu benda lain, aku happy. Kalau la boleh dapat tukar sekarang kan~~ Kak Siti kata aku kena tukar tittle dulu baru leh pindah. Oh, bencinya! Lambat lagi tuh!

Kalau boleh, nak cepat2 tukar ke utara. Banyak benda boleh buat. Dekat, senang, ada family, takyah pening kepala. Ni jauh. Takkan nak balik tiap2 minggu? Kalau keje cikgu gaji 4-5k, aku buat ah macamtu. Hahaha. Dok kat KL, gaji 2k pun rasa tak cukup. Parking saje dah dekat 10 hengget (kalau cikgu merambu kat Sogo la~)

Balik pada aku happy. "Wei cik Fizah, makin berseri2 nampak. Apa rahsia?" Rahsianya, tuttttttt. Rahsia mana leh habaq woi! Kalau happy memangla kita nampak berseri2. cuba tengah serabut, tensyen, nampak berseri ke?

Belajar jadi lebih baik. Hari ini lebih baik dari semalam, esok lebih baik dari hari ini. Mmmmm, kena buat sesuatu~

My love, till we meet again~~

No comments: