21 March 2010

~Chef penggoda itu driver yang beretika~


Suka ramas2 muka Mr.Sweetheart!!!
(nampak kaler dinding bilik I?)


Intro takde kaitan dengan entri hari ini. Aktiviti tu dah berlaku sejak dapat present di atas. Lembut, gebu, merah menyala, membara! Suka~~ ^__^

Hari ni kenduri anak sepupu aku kat Selama, Kedah. TUDM, rasanya bini dia pun sama TUDM gak. Aku jadi orang dapur ----> tukang hias makanan pengantin. Banyak lauk!




Petang, p Seberang Jaya. Lepak kat rumah sewa member. Dia praktikal kat Hospital Seberang Jaya. Banyak keta. semua balik ke tempat cari rezeki masing2. Isnin dah keje kan, aku je tak sedar diri tak mau balik lagi. Tengok cd (kawan aku pakai cd lagi T__T), tanya dia nak balik rumah tak? Laki dia keje esok, so, dok kira2 nak balik ke tak. Last2 balik gak, nak teman aku konon~ ceh! :P Berjaya goda dia teman aku dalam keta balik rumah. Giler sopan aku drive tadi. Ujan di setengah2 kawasan di highway. Pecut pun malu2 80, 90, 100~~ Bukan slalu aku drift + rempit ke? Tadi jadi sopan dan beretika sebab ada teman leh sembang, slalu drive sorang2, kalau slow aku ngantuk.

Malasnya nak balik KL esok. Tapi kalau balik pagi Isnin penat la plak. Sampai dalam kul 11, kul 12 dah kena p sekolah~~~~penat! Arrgghhhhhh~~Tak suka

No comments: