19 March 2010

~Besar + Lawa------> Bangunan tu la~





Jalan2 di Penang. Jumpa bangunan lama ni. Cantik! Tiang besar2 macam zaman eropah dolu2 jer. Ingat nak p lagi, amik gambar kat sini. Nak masuk cam takut jer. Hahaha! Kat atas bukit skit. Tengok dari bawah memang cantik dan BESAR~ Konon2 macam Cik Irine Nadia Marcello kita yang amik gambor kat bangunan tinggal lama dengan abang dia. Hahaha. Bleh gitu? Dia lagi cantik la. Abang dia pun guna DSLR, aku guna digicam biasa jer +__+.

Nanti aku mai lagi wat siri photoshot kat sini. Giler bergambar pompuan ni~


* ada gambo jalan2 kat tepi pantai gak.

2 comments:

fyna said...

ala 2 je ke pic u?

iza_fiza said...

2 for this time coz my berukband make me sick here in hometown. lembab tahap gaban!