27 February 2010

~The Wolfman, Waroeng Penyet and IKEA~



Hari ni aku meronggeng meYongGeng kat D Curve dengan Kak Nolie. Aku angkut bini orang p jalan2. Hahaha. 2 orang jer. Cadang nak p tengok My Name Is Khan. Emon kata best. Dia dah tengok. Lagi pun dah lama tak tengok citer Shahrukh Khan tu. Penah tengok trailer citer tu, macam best.


Sampai dalam kul 10++ pagi. Terus p cinema. Sekali tak de tiket untuk pagi. Citer tu ada malam je. Tu pun aku tengok tiket kul 9 lebih dah nak sold out. Btol la kot best.


Tensyen je cerita yang nak ditengok takleh tengok. So, terus tukar tengok The Wolfman kul 1.10pm. Citer serigala jadian of coz la banyak scene kala malam bulan mengambang kan. Gelap je. Banyak scene terkejut2. Pastu darah memancut2, air liuq meleleh. 3 of 5 stars je la. Nak kata best giler, best la lagi Percy Jackson aku tengok ari tu. But both has beautiful scene. Pemandangan cantik. The Wolfman: pemandangan kat England akhir tahun 18++ (which I forgot the actual date). Percy Jackson plak banyak effect macam Harry Potter.


Bleh la dari p buta2 je tak tengok movie langsung.


Makan kat Waroeng Penyet. Ramainyer menusia! Aku order bakso, jus avocado. Lagi 1 tak ingat le nama apa la makanan tu Kak Nolie order. Tafu, tempe & telur penyet kot. Hahaha. Blasah. Tapi ada le ketiga2 benda tu. Sini bayar dulu baru bleh makan. Bila da bayar, kita dapat nombor meja, baru diorang wat makanan kite order tu.

Lama btol baru makanan sampai. Sempat la aku menurunmenurunkan ilmu pasal kamera dan cara snap gambo selain cara skema selalu tu.

Layan la...

Proses mendapatkan makanan memang boring.



Tapi aku mampu senyum lagi untuk kualiti gambar 'anak murid' aku ari ni. Hehehe


Bila makanan tetap tak sampai, kelapa kepala mula jatuh atas meja.

Nombor meja tu pun sedap jadi bantal.

Bila makanan sampai, muka sorang2....

macam ni la

l

l

l

V




Pas makn p Ikea. Aku beli meja ngan kerusi. Meja bulat putih (aku suke!) RM35. OK, dah siap pasang. Kerusi kuning aku tak siap lagi sebab aku takde skrudriver nak bukak skru kat batang besi kerusi tu. Tensyen je. Kalau tak, dah bleh guna kerusi meja baru tuh.

No comments: