19 February 2010

~Slalu kan I keje mengajar, ari ni I nak keje senyum plak~


Ape kes? Senyum macam orang meroyan.


1st,


sebab bee wat citer happy.


2nd,


aku berjaya korek rahsia dalam kotak otak kawan aku time YM pagi. Ooooo, ko sorok awek ko ek. Kan I dah dapat 'Z' tu. Hehehe. Giler senyum sokmo. Apasal tetibe nak jadi orang Ganu ni ek???? Kahkahkah. Cute, comel. Takpe, kire boleh la join group aku. Tinggal dia tak bepipi tembam lagi gebu macam aku. (huh, kalau la aku muka bujur sirih tu...)


3rd,



syoknya guna shampoo baru yang buat rambut I jadi....ummmpppp....ber'volume' (walau rambut bukan ikal). I nak rambut wavvy (bukan curly). Ishhh, bila nak wat ni? Macamana nak cakap ek? Takyah la, aku dah rasa hot dan syok la pas pakai shampoo ni. Serasi dengan kepala hotak aku la kot. Sebelum ni pakai jenama A%$^%$& yang slogan dia kata "sesuai untuk rambut Asian" (versi orang putih la), tapi buat rambut aku jadi makin kering kontang.
Setelah bertukar kepada jenama T(dalam gambar), rambut I makin ringan, tak serabai, dan lembap je. Tiba prasan jadi artis sebab rambut kekal cantik pas ditiup angin. Guna jari pun boleh, but I prefer guna sikat. Rambut lebih pelembap dan teratur. Tak la rambut macam baru bangun tido. Jenama apa tak kisah kot, asal sesuai dengan rambut kite. Kata Pantene bagus...cis, sebab Pantene tu la rambut aku rosak teruk! Tak guna betoi!

No comments: