13 January 2010

~Jangan ganggu saya sedang study~

Sekarang saya sedang study subjek Pendidikan Seni Ting.2 untuk esok. Dah lama menceburkan diri ke alam science stream, seni2 saya dah lama hilang. Kalau dulu zaman sekolah saya sangat berseni dengan manik2 yang dibuat kerongsang, gelang, cincin pelbagai bentuk, suka melukis (tapi tak suka mewarna); sekarang saya rasa otak saya tepu memikirkan apa yang nak diajar esok. Nak buat benda pelik2 yang tak pernah budak2 tu jumpa, tapi apa ya?

Esok nak ajar tajuk garisan. Garisan- menimbulkan ton, jalinan, bentuk dan pergerakan.
Nak lukis atau nak buat benda yang boleh dipegang, dirasa macam arca? Esok kita melukis je la ye anak2ku.

2 comments:

fajridil adha said...

bab seni ni mmg sy fail. tp masa sek rendah dulu selalu gak dpt A. hehe :) [my blog]

as-sunah said...

assalamualaikum