14 November 2009

~kan kubawa diri ini~

Hahaha. Takde le jaoh pun aku bawak diri. Aku g Jusco Kepong tu je tadi. Sorang2! Yela, sorang je. Ida g sekolah kelas meja, tetibe aku rasa malas nak join. Kadang2 kita perlu space untuk kita sorang. Tak libatkan orang lain. Layan diri. Aku nak cari asam laksa sebenarnya. Last week ingat nak makan kat 1 Utama pas tengok movie tapi dah kenyang, trus balik.
Jusco tu kecik je. Skali pusing dah abis. Aku g cuci duit mata je. Beli pencuci kasut muka dah dah tinggal lagi 5% je lagi. Kena la beli baru kan.
Bila duit kuranggggg ada, hajat nak cuci mata tu memang terlaksana dengan jayanya walau pun banyak godaan di kiri kanan aku. Bukan godaan dari lelaki gojes (aku tak tringin laki superb gojes. payah!), tapi godaan daripada baju cun,novel2 yang hot2! Arrrggghhhh. Lama dah tangan aku ketaq nak pegang novel baru ni. Tadi aku jumpa novel yang aku cari sebelum ni-Laskar Pelangi, kisah 10 orang budak. Aku dah tengok movie dia. Selalunya movie tak se'detail' novel asal. Sebab tu, WAJIB ye aku dapatkan nanti. RM28 je. Tapi tadi, ati aku cakap,'takpe, nanti beli sekali dengan 9 NYAWA. baca la puas2!' Aku kan baik. Aku ikut le kata ati aku yang lebih mengarah ke 'berjimat-terutama-bila-poket-makin-kering' ni.
Kawan aku kat sejak tadika, sekolah rendah, sekolah menengah nak kawen cuti sekolah ni. Aku panggil Ina. Bakal husband dia pun memang geng aku jugak malah aku kenal dari sebelum tadika lagi, Mazrul. Nikah 11/12/2009, majlis 12/12/2009, majlis bertandang 13/12/2009. Ala, sekampong je pun. Yang tak bleh blah, aku lah pengapitnya ari itu ye! Aku bukak suke interprem muka ni. Tapi jika dah di'cop' untuk jadi pengapit sejak ari depa bertunang....apakan daya. Demi BFF kan. Yang penting pengapit kena sedondon kan! T_T Aku ni pemalu weh! +_+
Kawen jugak depa ni. Bercinta bagai nak rak sejak Darjah 6 jangan tak tau. Alhamdulillah la. Aku ni bile ek? Cikgu2 skolah aku kate, kalau nak pindah ko g kawen le. Waduh!=_= Kan terasa lagi diri ini.....

No comments: