01 November 2009

jalan2 cari hanger (tapi melalut beli benda lain gak!)

layan my starz LG sorang2. Ida dah tido. ngantuk la tu. esok skolah pagi. aku petang, releks ahhh. esok pun budak dah exam.
kelakar tul uji bakat my starz. tah sapa2 tah yang nak masuk try nasib jadi artis. memang kerjaya pilihan la. ada yang boleh nyanyi, menari macam pompuan. ada yang boleh nyanyi tapi nak amik spm (gatai plak nak try walau spm dah tinggal tak berapa hari). ada plak yang agak boleh nyanyi tapi tak reti english langsung. payah! maknanya, nak jadi artis skarang pun bukan main redah jadi je. yang tak tahan, komen juri plak! siapa anda nak komen2? hahahaha. sabar makcik. anak yang masuk, makcik yang over!
aktiviti hari ini -----> window shopping!
kul 10am kuar dari rumah, g isi minyak, amik emon. g d curve. 1st, kena cari tempat makan.lapar weh! makan kat kopitiam. roti toasted dengan milo. ok la. tapi bagi aku agak mahal la harganya, sesuai la dengan tempat tu. d curve....what do u expect?
sambung jalan2 kat luar je sebab weekend kan ada gerai2 kat luar tu. pastu jalan2 kat ikea coz aku nak cari hanger untuk tudung and shawl aku yang berlambak2 tu (banyak ke?). jumpa pun. rm25! amik 1. hehehe. ambil katalog ikea for 2010. aku suka design ikea. agak2 kalau la pindah tempat lain, ada tak kedai perabut yang jual perabot dan barang2 design ala2 ikea? aku memang minat gaya macam tu. perabot kaler putih, rak yang simple2, simpan dalam kotak pastu susun je ikut citarasa kat rak or almari. wardrobe guna sliding door or just ada langsir je tutup.....uish...i like. senang citer, ko tengok la katalog org je ikea tengok susun atur kat sana. semua aku minat esspecially using black and white colour. nice!
apa ni? aku dah minat nak tengok barang2 rumah. ada rumah sebijik best ni! hahaha. aku tak harapkan rumah besar. asal aku selesa, ok la tu. appartment scale pun ok. tapi hopefully 'rumah-atas-tanah' bukan 'rumah-atas-angin'. aku nak bukak pintu boleh pijak rumput karpet tu. indah!
melalut lagi!
nak citer aku p jalan2 dengan emon je. hahaha. merepek meraban ke angan2 tu pe hal? penat jalan2 kami makan kat apa-nama-kedai-tu-tah-tapi-ada-word-nyonya. aku makan asam laksa, emon curry laksa. but, i prefer more asam laksa kat food court one utama. lagi best. nyum nyum.
nak balik dalam kul 4.40pm, rupanya kat luar ujan lebat. dok dalam bangunan mana la nak tau ujan kat luar tu kan. then, balik!
bubbye.

No comments: