30 October 2009

akhirnya, terbuka sudah....

semua fb dan blog aku except mail yahoo.
Ya Allah! seminggu lebih aku tak boleh bukak internet, rasa tak lengkap aktiviti harian aku. tak tau nak buat apa. masa banyak aktiviti boleh diupdate, tak boleh bukak blog. sampai aku tulis kat fb mungkin blog aku bersawang. memang bersawang.
abah dah balik tadi. naik ketapi dari Sg.Buloh kul 8.30 malam. abah mai dengan paklang hantar angah ke Shah Alam. angah pun dah slamat sampai kat Kuching. sms yang aku dapat petang tadi, 'menakutkan'. tah hape2 adik aku tu.
esok dah start exam untuk students sesi petang. kelas pertama aku kena jaga, ya, macam biasa, kelas 1K. jenuh la esok aku nak susun budak2 'istimewa' tu. exam start lambat, budak jadi malas sebab dah abis silibus.
dah nak cuti weh! yang penting aku tak jaga spm/stpm tahun ni. huahahahaha. bagusssss! baru cuti sakan walaupun sebenarnya cuti tahun ni lebih pendek.
aku tengah sronok ni. berukband aku dah bertukar jadi broadband balik! i lap u la!

No comments: