06 November 2009

berita ceria selalu tergendala

dah 2 hari rasa sakit. aku tahan. bukan tak penah rasa. ada jugak time aku study dulu. ada yang penah tengok selain family aku. tapi tak ramai tau sebab aku tak cakap. sakit aku suka diam berbanding mulut bising macam selalu.
semalam ada yang kol. mungkin dia rasa aku tak main2 sakit bila sakit ati je. bagulah. senang skit ati ni bila dengar ada yang prihatin.
mood menanda kertas esspecially Pend.Moral's papar down to the bottom. rasa lama je masa untuk tanda 1 kertas.
esok cuti. nak rehat je. last week plan nak hang out ngan Emon. macam tak jadi je. tapi lama2 dok dalam rumah je, kepala pun pening. i need more fresh air even KL is less in fresh air.
yesterday i've got in advance congrats from Kak Fiza. ceh! perli ke hape? ingat senang nak dapat tukar. kalau btol dapat, bonus le tu. aminnnnn.
kalau dapat tukar, dekat dengan family (even Angah dah fly to Kuching T_T), dekat dengan tutttttt.... hahaha. apa2 result pun aku redha je sebab aku tak mengharap miracle happen for those who not yet a married woman like me.
kata orang, result tukar kuar ari ni. tapi bila bukak kat e-tukar, penyelenggaraan sedang dibuat. hape kes ye? ramai sangat bukak sejak semalam sampai kena selenggara balik? nanti le kita check ye.
so, tajuk entry tu bleh terima ke? hahaha. macam tak masuk je. blah la!

No comments: