16 September 2009

Berbuka Di Sekolah

Aku makan ini sahaja, nasi tanpa kuah, ayam dimasak agak pedas.


Inikah kembarku???
Nama kami sama : NOOR HAFIZAH.
Aku berbintikan bapa saudaranya,
dia berbintikan bapa saudaraku.
Ajaib kan....
Ari last day di sekolah aku coz dah tamat tempoh praktikal. Patutny last Khamis, tapi malam ni dia dah balik kampung.
Jeles aku!

Ini team hijau.
Ida tengak eksyen tayang dah siap isi borang LDP yang aku suh isi tu.
Kiri : Shafa.
Kanan : Aimi
Dua2 pun iklan gigi!

Malas nak edit.
Apasal senget tah?
Padahal gambar ni bukan sengat gini asalnya.
Comel kan kakak2 ku ini?

2 iklan gigi, 1 iklan mata.
Hahahaha!



Kakak ku ini tekun isi borang.
Aku 'paksa' isi sebelum berbuka.
Cian kan!
Kalau aku tak buat macam tu tah bila bleh kumpul.
Aku kena buat keje ni dalam cuti raya coz buka sekolah je dah kena hantar analisis ke PPD.


Bila nak start makan kan?
Mungkin tu la yang Kak Zahrah pikir.



Menunggu waktu berbuka.
Sebelum makan, gambar dulu!



Dan,
waktu berbuka....

Alhamdulillah.....

(Malas nak tulis panjang2)

2 comments:

imHepPie said...

da bape lama jdi chekgu??

fiza_sensei said...

2009 is the 3rd year. baru lagi. baru??? hehehe. perasan muda sgt...