07 August 2009

Hanyut.....H1N1 tidak dihiraukan

Jika semangat ber'shopping' berkobar2 dalam jiwa setiap pompuan, kerisauan tentang virus H1N1 terus dicampak dalam sungai. Inilah yang dapat aku saksikan pagi tadi kat JJ Kepong. SALE! Memang ramai! (free parking le katakan) Untung giler la JJ ari ni. Ada yang bertopeng ada yang tak (yang pasti lebih ramai yang tak bertopeng daripada yang pakai la. Dalam 100, aku jumpa la sorang yang pakai!)

Kebetulan aku nak ke kedai Yamaha Music sebab ada yang perlu di'survey' (tolong survey orang lain punyer je!) , aku pun tengok la gelagat orang KL berbelanja. Ganaz kan orang2 kita. Tak kira apa wabak melanda pun, kalau ada sale, memang gila! Kalau bini2 orang sure serbu bahagian comforter, kalau mak budak sure serbu pampers budak!
OoO"
Macamni bila ada JJ Card Day ye...tu le 1st time aku tengok. Sebab 1st time p, aku pun merayau2 la kat celah2 manusia ni. Ada btol la barang yang murah, yang jatuh harga btol2. Kawan aku penah cakap, kena jaga2. Kadang tulis je sale, padahal harga sama gak dengan sebelum sale. depa tukar tag harga je.

Pastu, apa terjadi kat aku???? Tanduk pun mula tumbuh. Aku pun hanyut dalam sale day ni. Last2 aku sambar 2 handbags. 1 untuk aku, 1 untuk mak. POLO Benedetti Creations! Happy Hour less 80%. Aku pun tumpang sekaki geram la!

RM 179-80% = RM 36
Rm 36 x 2 = RM 72

Hai! Hai! Hai!
Aku pun hanyut sekali rupanya.........




~aku punyer~


~mak aku punyer~

::Pastu terpikir balik......yeke original beg tu? Kalau ori, takkan jadi 36 hengget je?::

No comments: