22 August 2009

Hari Pertama Pose

Dah sampai rumah tengah hari tadi. Penat. Sampai2 trus cari katil nak tdoq! Giler ngantuk drive sorang2 3jam. Melalak sorang2 dalam keta. Sapa potong kete aku, usha tengok kiri, sure kata....'dah tak betoi budak ni....'. (-_-')
Tidak!!! Aku betoi lagi la. Yang bestnya, tahun ni aku berbuka 1 Ramadhan di rumah feveret aku-kat kampong! Bukan senang nak dapat macam ni. Sejak keje, ni la 1st time dapat puasa agak lama dengan family. Cuti skolah 1 week+hari kebangsaan kita! I like!!!!(^_^)v
Tadi emncari resepi kek. Mak nak wat kek sendiri tahun ni sebab barang ada-oven baru, pengadun baru, penimbang baru! (Along nak tengok jadi tak kek tu mak, sempat ke nak kejar siapkan baju2 yang orang tempah tu!)
OK. Nak naik masak.(Of coz kena naik sebab aku dok kat luar rumah ni. Dapur kat atas-rumah aku adalah unik-ruang tamu di bawah, dapur di atas!)
Selamat berpuasa semua. Selamat berbuka. Maafi aku jika ada entry aku yang mengganggu orang lain.(harapnya tidak!) (^_^)

2 comments:

Unknown said...

nk kek! hehe ;)

Teacher Hafizah said...

baru cari resepi. jadik ke x blom tau lagi. hehehe.