23 August 2009

budak hilang arah

Sebab dah biasa sepetang berdiri,
bercakap,
menulis,
bila dok saje2 macamni rasa pelik dan 'apa aku nak buat ni?'

So, timbullah idea pelik
aku melilit kain sari mak akupemberian mak saudara
yang pergi ke India dulu
sebab banyak jual produk Avon.


Sebelum ni aku tak pernah kelebek kain ni
sebab mak takde plak cakap
dia dpt prezen
dari cousin.
Cantik gak la!
Warna kuning-oren.
Sakan raya mak aku.

Sebelum ni mana mak brani pakai warna terang macamtu
tapi sebab prezen (ye prezen!)
konfem mak pakai. (^_^)


Kain sari 5m.
Giler panjang!
Tu yang awek2 India bleh lilit 1 badan.
Aku pun tau lilit ni sebab ada sorang member ajar.
Dulu aku lilit sure tak bleh jalan. (T_T')

Tadi Angah tegur aku tak reti nak duduk.
Terkinja2 macam nak dancing
even aku just tengok tv.

Aku cakap aku dah biasa petang2 berdiri,
mengajar.
Last2 dia kata pelik,
takkan aku mengedik macamtu time ngajar? (-_-")
Hampeh punya budak....

No comments: