29 August 2009

Baru Balik Buka Posa

Tadi buka puasa di rumah Acu. Ramai! Paksu takde sebab ari ni giliran jaga moreh. Paksu berbuka kat surau. Banyak lauk! Acu buat bihun sup dengan cucur badak. Pastu ada lauk dari surau - nasi minyak, gulai daging, ayam masak kurma, air asam. Pastu tadi kami bawak lauk; gulai ikan keli, telur masak minang, ulam2, karipap, agar2. Banyak kan! Pening nak makan mana dulu. Tapi semua aku sempat rasa skit2.

Aliya suka la ramai2 orang ni. Semua orang nak layan dia. Main sakan.

Aku penat makan la. Ari ni pun tak berapa sihat. Sehari hujan je . Tadi masa kuar rumah dalam kul 5.30pm, ujan lebat sampai tak nampak jalan. Sampai kat pekan ok je plak. Kat rumah Acu, ujan rintik2 je.

::Layan si Aliya budak kecik tu::

::gambar pun terbalik!::

4 comments:

chipsmore said...

waa..teleng pale tgok makanan ;)

fiza_sensei said...

tu exercise pale tu...hahahaha

Anonymous said...

sdp tu.aku mkn smpai xleh bgkit.hahahahaha

fiza_sensei said...

hehehe