13 July 2009

ari birthday yang memenatkan

Bukan penat party ke, celebrate birthday ke, makan2 ke? Tapi penat wat keje. Tadi dari pagi berkampung kat PGC. Esok ada Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2008 G*****. 614 orang dapat anugerah. Aku ni AJK bahagian sijil dan cenderamata. Penat la nak angkut, isi barang dalam beg cenderamata. Esok interframe muka kat atas stage plak. (nampak ke? padahal aku mintak keje back stage je! hahahaha)

Esok baju merah giler mak ngah! Nanti la aku letak. Baju sponser by pengetua aku dengan harga tutttttt. Hahahaha! (tudung xde kaler tu. Kena derma duit kat kedai tudung yang berhampiran la tu jawapnya!) Pagi tadi sampai sana dalam kul 10. Wat keje sampai kul 3.30 baru balik. Penat loh!

Balik dari PGC terus mencari tudung. Dapat! Dengan harga RM10. Ala, tudung bunga2 biasa tu je sebab baju tu plain colour. Tapi, di samping membeli tudung, aku mendapat ilham kilat untuk membeli barang lain plak. Guess what???



Elianto flat brush for blending=RM10





Elianto eye blander=RM8





Elianto eye primer=RM24


Hahahaha. Itu le hasilnya! Beli adiah untuk birthday sendiri.


Total=RM42. Tambah RM4 aku dapat teddy bear Elianto. But, aku tinggal dalam keta. Tak amik gambar plak tadi. Lupe!

Aku dah penah beli 2 brushes Elianto. For this time, that brand quite ok la (for me!). Tak kuase aku nak beli MAC mahal2 tu. Ni pun success gak!Bekas eye primer tu cute! Macam mirror plak although tu sah2 bukan type of real mirror. Cute! Aku dah mula kumpul make-up things ni skit2. Lama2 penuh la box aku tu.

Nanti adik aku grad aku nak conteng muke dia. Hahahaha!


No comments: