26 May 2009

science paper is on tuesday!

Esok paper Science Form 1. Selepas itu tibalah masa semua cekgu tunduk rapat sampai tahap mak cium, lena ayaq leoq basi lekat atas paper budak.
Science = 3class x ~40students
Pend.Moral = 3kelas x ~38budak2


Pakai la. Otak aku punya fius boleh blow out. Tensyen lain lagi
*yang ni biar aku tanggung sorang. sob, sob, sob*

Rabu ni a.k.a 27 Mei 2009 aku ada meeting kat PPD Gombak. Hehehehe. Bizinyer teman ini. Lama tak jumpa Kak Fatimah n Kak Tim. Ada je la kakak2ku itu nak merepek nanti.

Ni lari topik skit
*kalau time exam aku wat prangai ubah2 topik sure banyak markah aku terbang*

Aku tak sabar nak balik kampong!

Ada banyak jemputan kenduri ni.
Aku = ialah aku yang menaip ini
Ina a.k.a.kawan/teman/musuh perang mulot *memang tak sayang langsung dengan mulot dia*

Ni via sms je tadi. Lalalalalalala~
aku : hang blk x kenduri ciklah?
ina : blk..aku nk p la dgn mazrul. jom la sekali..p yg rmh faiz la. intan pun kawen ari 2..dia jmpt jom la dia suh aku pggl ja kwn2 dia xdk no.
aku : kecik ati plak nnt ciklah kta x p rmh dia.hg x pa la nk p dgn tunang hg :((
* aku tambah sendiri muka sedeh tu*
ina : jom la sekali. mngada btol hang ni...
*aku nak manja2 dia kata aku mngada plak. nak kena luku minah ni nanti*

Ciklah tu bestfren aku time skolah dulu. Dah nak kawen pun. Laki dia si Faiz tu plak budak skolah aku gak. Kelas je lain2. Tapi time Form 4 dia dah tukar g skolah teknik.

Tah bila masa plak depa ni brcinta tau2 dah nak kawen pun.

Selamat pengantin baru la weh!

Aku bila lagi???? Menyampah!!!!!!!!

Light blue = Ciklah, Purple = Ina