24 May 2009

aku dikelilingi fail disiplin!!!!

Ahad yang bz!!! Patut ke aku membawa pulang sebeban fail disiplin budak? Dedikasinya cekgu ini. HUAHAHAHAHAHA
*gelak dengan keji sekali*

With highest speed aku meng'copy' kesalahan mandatori bebudak yang tak paham bahasa ni dalam borang penalti masing2. Ko gile? Budak2 Form 1 je ada 434 kepala aku kena jaga *tulis sebenarnya*.

Aku mula terpikir...sekolah aku patut bagi pen kat cekgu2 penyelaras disiplin ni. Banyak nor nak tulis *tambah ngajar anak orang bandar yang tak berapa bandar ni kan* kepala depa jer yang btol. Budak Form 1 lagik la. Depa ingat time masuk Form 1 ni la nak enjoy2. Pas exam UPSR konon. Apa sangat la UPSR tu skank ni kan. Percaya ke result UPSR last year btol meningkat dari segi kualiti? HUAHAHAHAHA. Ni yang buat aku nak gelak sampai terkencing ni.

Minggu ni budak2 exam. Relax la skit. Kurang la latihan vocal aku dalam kelas. Kalau tak kene guna high volume je. Nak vs volume anak murid yang dok dalam kelas *ada la lebih kurang 40 kepala dalam 1 kelas*

Ko bayangkan....:ll

Aku nak pi skolah la time gambaq ni. Prangat enjin dlu

No comments: