22 December 2014

+ Tempoh hiatus berakhir?

Assalamualaikum,

Lama sudah tak menulis. Sejak post terakhir, banyak betul dugaan melanda. Mak masuk wad berbulan2 dan akhirnya detect cancer. Terduduk aku. tak tahu apa nak buat, tapi anak sulung, tunjuk saja la kuat depan orang.

Melayan karenah anak nan seorang, melihat tawa tangisnya hingga 6 bulan ini. Aduh! nikmatnya pemberian Allah. hilang sebentar gundah gulana hati.

Insyaallah, tahun depan boleh mula aktif semula. Ini kan kenang-kenangan di hari tua :)

Tahun depan aku dapat Kelab Fotografi dan guru fotografi majalah sekolah. Wah! Best. Dan, aku akan ajar option aku, Kimia, tahun depan. Kena study balik, banyak yang ingat2 lupa. Terujanya! Tapi....bila nak mula study tu ye? Hehe.

 Penyejuk mata mama dah 6 bulan 24 hari! Handphone mama penuh gambar dia je :P

Dah pandai buat pose depan kamera. Ke mana tumpahnya kuah.....


 kejadian hari ini : result PT3 keluar! Kurang suspen hari ni sebab saya SU PT3. Dah tengok result sejak 17hb sebab SU print pelaporan awal.


No comments: