09 August 2014

~SPSHOPS : Saya dah join. Anda bila lagi?~

Saya baru join ni. Menarik juga. Sapa ada bisness online lagi bagus join. Nak tau lebih boleh pm kat comment.


SPHOPS atau ringkasnya Share Profit Shops adalah satu platform laman sosial online yang berkonsep Beli, Jimat, Beriklan dan DAPAT DUIT berteraskan konsep Affiliate Marketing.

SPShops menawarkan satu program affiliate secara online. Program ini memberi peluang pendapatan yang lumayan secara sambilan dari rumah saja. Kepada mereka yang berminat mempromosikan laman web ini tidak kira samada anda adalah Reseller, Merchant atau cuma sebagai Customer.

Jumlah atau potensi pendapatan adalah bergantung kepada usaha dan strategi masing-masing. Lebih mengujakan kerana sistem otomatis pay plan yang diintegrasikan membolehkan affiliate menjana pendapatan pasif dengan modal serendah RM10 saja (bagi setiap 3 bulan). Bagi yang memilih sebagai Reseller, Merchant atau sebagai Customer aktif  potensi pendapatan boleh menjangkau RM 7 juta jika syarat kelayakan dipenuhi sepenuhnya. Bonus atau komisyen boleh dikeluarkan terus ke akaun bank tempatan ( 80% untuk pengeluaran dan 20% untuk shopping produk dan ahli akan mendapat unit tambahan re-entries yang membuatkan sistem Matrix Compress Foced terus berjalan non-stop. Sistem bergiliran upline menjadi downline ini berpotensi membuat semua ahli mendapat perkongsian untung di SPShops ).

Program canggih yang diasaskan seorang anak muda dan usahawan berpengalaman berskil khusus dalam programming ini didaftarkan secara sah dengan ROC di Malaysia atas nama SP International Sdn Bhd yang beribu pejabat di Cyberjaya. CEO SPShops Encik Adnan menjelaskan semasa ditemui bahawa pihaknya kini dalam peringkat melakukan pengiraan " kadar tukaran mata wang " untuk penetapan sebagai persediaan melebarkan SPShops ke luar negara dan ini akan didahului dengan negara jiran iaitu Indonesia dan Thailand.

Bagaimana boleh mendapat barangan idaman secara PERCUMA di SPShops ini ?

Mudah sahaja, Setiap barangan ada SP dan RP. RP adalah Redeem Point atau Cash Rebet yang akan di beri kepada pembeli. Hanya perlu kumpulkan RP sehingga cukup untuk menebus barangan itu di ruang Redeem Product. Nilai 1 RP/1 SP bersamaan RM1.00. SP pula untuk komisi affiliate yang di beri kepada ahli yang aktif membina network atau yang beriklan minima RM10 di SPShops. Kawan anda belanja Anda juga dapat komisyen atau bonus. Produk redeem dari sekecilnya hinggalah yang besar seperti kereta mewah BMW, PORSCHE dan lain lain yang akan dikemas kini dari masa ke semasa berasaskan keuntungan syarikat.

Buat Duit Semudah Mengunyah Kacang di SPShops

Anda disarankan menjelajah sepenuhnya laman SPSHOPS  dan baca informasi di dalamnya termasuklah Pay Plan rasmi syarikat. Para networker yang mahu jalankan bisnes ini secara serious boleh hubungi talian 0164521707 ( daftar FREE di SINI dulu ) bagi mendapatkan POWERPOINT rasmi yang lengkap menerangkan tentang Pelan Pemasaran SPSHops ini.

Di bawah ini adalah antara STEP mudah untuk menjana pendapatan di SPShops:

1.Daftar percuma ( Ahli Basic) untuk dapatkan link/website PERCUMA atas nama anda ( Wajib Gunakan Nama sebenar dan No MyKad )
1.Berbelanja di spshops.com. macam macam ada dan harga barang sama seperti di luar sana.
2.Kumpulkan RP ( Semua Ahli Layak terima RP Apabila berbelanja ) dan redeem dengan barangan kegemaran anda di Redeem shop spt H/P. TV, BMW, Porshe dan lain lain..
3.Jemput kawan kawan mendaftar di spshops under username anda. Lagi ramai anda jemput lagi cepat anda dapat hasil.
4.Klik like atau servey di ruangan penerangan produk. Anda di bayar apabila anda klik. Peniaga akan tentukan berapa harga per klik.

* Lihat juga kaedah KAYA TANPA MODAL (KTM) melalui perniagaan SPShops ini !

1 comment:

Nuha hayati said...

hai fiza.. selamat berkenalan. nice entry.

btw jemput ke blog nuha ya..

www.nuhahayati.blogspot.com