27 April 2012

~Bandung + mesin = pakai duit (bukan air liur)~



Ada beberapa design dalam kepala aku. AKu tak pernah lukis, tak buat sample lagi pun. Imagination! Serius aku nak buat. Main dengan chiffon, cotton. Guna bright or pastel colour. Plain or floral. Auw! Teruja! Duit g Bandung, duit beli sewing mechine......aduh! Cheq jatuh tadi. Huhuhu. Tunggakan tak mo kacau. Tu khas untuk Bandung!

Cari modal! Setelah buat survey, ada permintaan so aku boleh bagi penawaran. Kena balik cari kain la cuti ni. Sebelum ni ada gak g tengok2, tapi banyak yang aku tak berkenan, corak tak cun.

Eh, sekarang baru ramai gila pakai tudung printed ke? Aku dah lama beli kat sana, tapi untuk diri sendiri je la. Beli past 2 months dah kot, dah lunyai tudung tu pun. Sekarang baru hebat di shopblog ek? Nape la tak terpikir nak beli awal2 dulu? Cik Pijah, belajar ye....belajar.

Mira, aku dah tersampuk otak bisness ko la :P


        

No comments: