03 March 2012

~Merentas Poli + Bertunang~

Lama btol tak menulis. Orang kata kalau takde bende tak payah memenatkan diri nak taip. Buang masa :P

Last weekend ada Merentas Desa (yang sebetulnya 'Merentas Poli'!). Tak ramai sangat budak2 luar yang datang. Sebab ada budak2 asrama je yang bagi nampak ramai. Kejap je. Lebih kurang 8.30 pagi lari, 10.45 pagi dah siap bagi medals pun. Cepat betoi!

Habis tu aku bergegas balik kampung. Adik aku bertunang hari Ahad. Langkah bendul, apa pendapat korang? Bila orang tanya.....ada aku kesah??? :P

Layan gambar je la ye. Bubbye.

 

 

 



* Macam banyak gambar je gaya ayat di atas tadi kan. 

3 comments:

ctZue said...

pijah...kalo org tnya ko pasal langkah bendul..ko jwb la " adik aku yg tunang..bukan adik ko pun kan..." hahaha..best takk .. :P

fyna said...

fyna pon xkisah if adik langkah bendul..tp mulut org tu..haish!

Fiza Noor said...

biasala. mulut orang susah nak dttp. kalau mulut kuali ke, peruik belanga ke, senang... :)